سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اسلام را چنان وصف کنم که کس پیش از من نکرده است . اسلام گردن نهادن است و گردن نهادن یقین داشتن ، و یقین داشتن راست انگاشتن ، و راست انگاشتن بر خود لازم ساختن ، و بر خود لازم ساختن انجام دادن ، و انجام دادن به کار نیک پرداختن . [نهج البلاغه]
دوشنبه 88 دی 21 , ساعت 11:21 صبح

ایام امتحانات نوبت اوله

خیلی وقته که بروز نکردم.

به خاطر حجم زیاد کارای مدرسه هست.الان هم همکارا سرجلسه امتحان هستن. من هم اومدم تا بتو نم از کارای مدرسه بنویسم.

خیر بزرگوار مدرسه هم امسال حسابی به مدرسه لطف کردن و اکثر مشکلات مدرسه رو حل نمودند که جا داره از ایشون خیلی تشکر کنیم.

اقای شاهسوارانی به عنوان بکی از خیرین بزرگ کشور حمایت همه جانبه 14 تا مدرسه

در منطقه مارو به عهده گرفتند با افکار مثبتی که جای قدردانی داره.یکی از کارای خوبشون هم در اختیار قراردادن اینترنت پرسرعت بی سیم هست که استفاده از اینترنت رو برامون خیلی آسون کرد.

امسال 7تا برنامه رو در برنامه سالانه خودم قرار دادم .خانم کرامتیان هم الان اومده و کلی بخشنامه هم اورده باید برم به بخشنامه ها رسیگی کنم.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خوشا شیراز و وضع بی مثالش..
یادداشت روز
یادداشت روز
تبریک
هزینه عشق
روزنوشت
در خانه ما حرف اول را نمره می زند!!!!!!
کربلای غزه
یک روز شاد
روزنوشت
از جنس دل گویه!!!!!!!!!!!!!!!
یاور رهبر امد
استقبال
شعری از امام رضا علیه السلام
حجاب
[همه عناوین(31)][عناوین آرشیوشده]