سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوندِ سبحان، شخصِ بی شرمِ گستاخِ بر گناهان را دشمن می دارد . [.امام علی علیه السلام]
سه شنبه 87 بهمن 1 , ساعت 5:52 عصر

بعد سه هفته امتحان...این هفته روال عادی مدرسه شروع شد..

باز هم سحر لطفی تبار سال اولی مثل همیشه دفتر بهداشتشو اورد تا امضا کنم...

از اون دخترای مسئولیت پذیره...کارشو دقیق انجام میده...همیشه هم وسایل بهداشتی بچه های کلاسشو دقیق نگاه میکنه و تحت کنترلشون داره....

یکی از بچه های کلاسشون اومد پیشم و گفت : خانوم یه سری به کلاس سوما بزنید و ناخوناشونو نگاه کنین....

گفتم باشه...

رفتم و بعد احوالپرسی ... گفتم خب حالا  وسایل بهداشتیتونو بزارین روی میز..قیافهای دیدنی ودندونای که روی لباشونو گاز میگرفت..

و ناخونهایی که انگاری حسابی بهشون کود داده بودند.. تیز و بلند...

گفتم باریکلا ..افرین...اینه رعایت بهداشت..!!!!!!!!!!!!!!!!البته ناخونهای خودم چون کمی بلند بود چیزی بهشون نگفتم..و یکروز فرصت دادم تا درستش کنن...بعد هم رفتم داخل دفتر و با قیچی ناخونامو گرفتم...میدونین که مطمئن بودم اونا تو دلشون چی میگفتن..فردا دیگه خبری از ناخونها تر و تمیز نبود...

زنگ بعدش هم با همه مسئولین دانش اموزی برای برگزاری سی امین سالگرد انقلاب جلسه گذاشتیم

تا بچه ها نظرات و برنامه های پیشنهادی خودشون رو ارائه کنند....



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خوشا شیراز و وضع بی مثالش..
یادداشت روز
یادداشت روز
تبریک
هزینه عشق
روزنوشت
در خانه ما حرف اول را نمره می زند!!!!!!
کربلای غزه
یک روز شاد
روزنوشت
از جنس دل گویه!!!!!!!!!!!!!!!
یاور رهبر امد
استقبال
شعری از امام رضا علیه السلام
حجاب
[همه عناوین(31)][عناوین آرشیوشده]